torek, 2. december 2014

Veseli december

No, pa smo ga dočakali...december...naš mesec :-)
Je že res, da ustvarjam celo leto ampak decembra toliko več. Za začetek vam pokažem prvi dve voščilnici.
Vsako leto sem bolj pozna.

Za tiste, ki slučajno ne vedo...nastale so s pomočjo Najlepšega para :-)



5 komentarjev:

  1. O kako sta lepi, obe! Pri prvi mi je všeč, kako si z vejicami naredila ozadje, pa smrečica je tako luštna :) Pri drugi pa postavitev in ponavljanje napisa - super učinek :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Všeč so mi taki komentarji :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina tvoji čestitki sta res zelo lepi. Druga varianta mi je sicer nekako bolj padla v oči. Všeč mi je postavitev, kombinacija barv in poštempljano ozadje. super ideja. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako je srčkana tista smrečica z napisom nad njo...pa vejicami v ozadju! Pri drugi si pa napis tako lepo uporabila...vogalna postavitev in malce zelenja da tisto pikico na i.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar!